Search
  • Ételem - Életem

Krónikus fejfájás étrend- és életmódbeli okai

Rengetegen küzdenek krónikus vagy időszakos fejfájással, ki-k

i mihez próbálja kötni vagy nem is keresi az okokat, csak a fájdalomcsillapítót szedi.


Akinél rendszeres az állapot, érdemes elgondolkodnia azon, hogy


  • kap-e elég friss oxigént, azaz eleget van-e tiszta levegőn naponta;

  • iszik-e elég folyadékot;

  • alszik-e eleget és azt milyen minőségben,

  • rendben van-e az inzulin és vércukorszintje;

  • milyen az emésztése, a bélflórája állapota, van-e hisztaminlebontással problémája;

  • pótol-e elegendő ásványi anyagot, megfelelő-e a napi nátrium (só), kálium, magnéziumbevitele;

  • rendben van-e az étrendje makro és mikrotápanyagokat tekintve;

  • nőként tudja-e a jelenséget menstruációs ciklusához kötni, és van-e még más tünete (hányinger, alhasi görcs stb.);

  • lehet-e esetleg komolyabb nehézfémterheltsége (higany, rézfelhamozódás, stb.);

  • van-e gerincproblémája;

  • ki van-e téve nagyobb mennyiségű elektromos sugárzásnak (éjjel-nappal közel futó elektromos kütyük, eszközök töltőn használva, wifi router közelsége, rosszul csatlakoztatott kábelek, egyéb külső hatás - a téma nagyon vitatott, sokan mégis érzékenyek);

  • hol lakik, milyen környezetben, kivel él együtt, azaz élhető és harmonikus-e a közeg vagy lehúzó és romboló.


Amit csak lehet, fontos megtennünk magunkért akár lépésről lépésre haladva, hiszen a testi-lelki egészségünkről van szó.


Amivel én rendszeresen találkozom, az az hogy a táplálkozásbeli változtatások és célzott tápanyagpótlás hatására, ha az emésztőrendszer és sejtfolyamatok megkapják a támogatást, képes teljesen megszűnni a probléma.


Várlak szeretettel konzultációra!